سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لیلایم و نیست باکم...

مطال این وبلاگ به جز تصاویر نوشته های خودم هستند...لذا انتشار و کپی برداری از آن فقط با ذکر منبع جایز است
صفحه خانگی پارسی یار درباره

شرط بسته بودند

    نظر

شرط بسته بودند عاشقم کنند

و بعد بخاطر عشقم همه چیز را بفروشم:

ایمانم را

حیثیتم را

دلواپسی های مادرم را 

غیرت پدرم را

جرو بحث های خواهرانم را

عشقم را

هی شماهایی که دورهم چنین شرط و شروطی بستید لعنت بر عشقی که این همه را از خاطرم پاک کند

نامش عشق نیست•من نامش را"هوس"میگذارم

مگر میشود خاطرم آشفته نباشد بدون ایمان؟

محال است حیثیتم را بفروشم 

محال است نگاه دلواپس مادر نگرانم را ازخاطر ببرم

محال است غیرت پدرم را زیر سوال ببرم و روی کوله اش باری سنگین بگذارم

محال است مایه ی شرمساری خواهرانم باشم

محال است مایه ی تنفر برادرم باشم

و محال است که محبوبم را بفروشم

همانکه بخاطر وصالمان همراه با قرآن خواندن و صلوات فرستادن من او نیز روزه میگرفت

پس خوب گش بدهید من این را عشق مینامم

و در آن پایدار میمانم تا زمانی که عطر خدا با آن آمیخته باشد

و هرگز غیرت محبوبم را زیر افکار قبیح شما آوار نمیکنم

دوستش دارم 

دوستم دارد

و خدارا میپرستیم و عاشقش هستیم

و این آغاز عشقی پاک و ناب و آسمانی است