سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لیلایم و نیست باکم...

مطال این وبلاگ به جز تصاویر نوشته های خودم هستند...لذا انتشار و کپی برداری از آن فقط با ذکر منبع جایز است
صفحه خانگی پارسی یار درباره

خدایا عشق همیشه اولم تویی

    نظر

کاش خدا حرفهایم را به مردم شهر میزد

میگفت که چقدر شکسته ام کرد سنگینی بدی هایشان

میگفت تمامش کنند

به خدا...

به خدا که من فقط همین یک راه را میروم

همین یک راهی خدارا در آن یافتم

کاش خدا به مردم شهر میگفت

من مستحق این همه نبودم

آنوقت بغلم میکرد

و من گونه های خیسم را با چادر نمازم پاک میکردم

و میگفتم خدایا من آنی که آنها میگفتند نبودم و نیستم

و او میگفت میدانم عزیزم

میگفتم خدایا بی انصافیست

دنیای من با دنیایی که مرا درآن میپنداشتند واقعا تفاوت بسیار داشت

و او میگفت میدانم عزیزم

کاش خدا آغوشم کند

این روزها سخت تفاوت دارم با کسی که مردم مرا درقالب آن میبنند

در نگاه مردمان هرزه هرزه هستم

ولی خدایا من هرزه نیستم

نگاه آدمان فاسدت مرا در برابر چشمانم کوچک کردند

خدایا خودت فرمودی:ان تعزل من تشاء . ان تذل من تشاء

خوارم کردند

عزت عطا کن

خدایا من و این دنیا؟؟؟

به خدا سختم است...

منی که تورا باور دارم

من چرا باید مخاطب گناهی قرار بگیرم که...

خدایا به آدمانت بگو من نیستم

بگو من هرزه نیستم

من بد نیستم

مگر گناه کردم  دختر بودم

من با دخترانگی هایم به احدی جراحتی نزدم

ولی وجودم را زخمهایی پرکردند که سزاورشان نبودم

لعنت به تمام هوس هایی که عشق میخواندنش

لعنت به عشق های پوچی که تورا از خاطرم ببرد

خدایا تو تمام عشق منی

و به عشق تو و به یادتو باید کسی را دوست داشت

خدایا عشق همیشه اولم تویی

قبل از عزیزانم عاشق تو هستم

این را به تمام آدمانی که شرط بسته بودند بر سر گمراه کردنم

و بد نام کردنم بفهمان

یادم باشد...هرگز زنده به گور کردن دخترانگی هایم را فراموش نکنم